zaterdag 26 mei 2012

kraft, wit en een extra kleur, challenge

Met deze kaart zou ik mee willen doen aan challenge #116 van "elke kaart een feestje". De uitdaging is om een kaart of ander project te maken met kraft, wit en een extra kleur. Bahlve het inkleuren van je stempel mag er op je project geen andere kleur worden gebruikt. Ik heb gekozen voor de kleurnuance groen. Al mijn extra papier, lint en knoopjes zijn dan ook groen. Daarnaast gebruikte ik ook een witte bloem, wit floss en witte pearls. De stempel die ik gebruikte heb ik ingekleurd met aquamarkers, het stempelafdrukje maakte ik met memento inkt op aquarelpapier. Ben erg benieuwd hoe jullie hem vinden, elke reactie stel ik zeer op prijs.

1 opmerking:

  1. Het is een hele leuke kaart geworden!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je de moeite neemt om een bericht achter te laten.
daar ben ik erg blij mee, liefs Leonibg.