zondag 13 november 2011

IAMC challenge #19 Geboortekaartje Freya

Hoera Freya is geboren, en wel afgelopen dinsdagavond!
Tijd voor een mooie zelfgemaakte kaart.
Ook doe ik graag mee met IAMC challenge #19.
De opdracht is: buttons and glitter.
Voor deze kaart wilde ik graag roze gebruiken aangezien er een baby meisje is geboren. Ook wilde ik de naam freya op het kaartje, uiteraard een magnolia stempel en door de challenge glitter en een knoop.


Ik heb gebruikt: roze en creme cardstock. Magnolia easter papier met roze konijntjes, wit borduurzijde, een glitterknoop, magnolia stempel, een oud valentijn label (voor de hartjes), stickles diamond, wit floss, lace lint, aquamarkers, 4 rhinestones zelfklevend en letterstickers van basic grey, gekleurd met roze aquamarkers en aangezet met diamond stickles. memento inkt op aquarel 300gr papier.

Magnolia heb ik ingekleurd met aquamarkers en een waterpenseel. Altijd leuk om te doen, al is soms de kleurkeuze lastig! De vleugels aangezet met stickles.

Ik heb een strookje roze cardstock geponst met een borduurpons, daar heb ik doorheen geborduurd en zo het lace lint vastgezet en twee gaatjes gebruikt om het floss doorheen te trekken om zo de knoop vast te zetten.

2 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan hoor

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje. Die stempel heb ik nog nooit gezien, erg lief. Bedankt voor het meedoen met de challenge van It's a Magnolia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je de moeite neemt om een bericht achter te laten.
daar ben ik erg blij mee, liefs Leonibg.