donderdag 2 juni 2011

welkom thuis kaart

Vanochtend een welkom thuis kaartje gemaakt. Mijn moeder ligt in het ziekenhuis met veel te hoge bloeddruk. Alvast een kaartje gemaakt de ze vindt als ze terug naar huis mag. Daar kijkt ze nu al naar uit dat weet ik zeker!!

Hoe heb ik deze kaart gemaakt? Het is een 6*12 inch witte kaart. Beplakt met drie soorten dessinpapier van een 6*6 inch paper pad. De naam weet ik helaas niet, het zat in de scrapfever cardkit van mei. Onder het onderste strook papier heb ik twee bloemen gestoken. De parelkoordjes zitten daar aan vast. Een lintje eromheen. De stempelis "magnolia with heart" ingekleurd met aquamarkers. Ook de "welkom thuis" stempel, lint en bloemen komen overigens uit deze kit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat fijn dat je de moeite neemt om een bericht achter te laten.
daar ben ik erg blij mee, liefs Leonibg.