zondag 12 juni 2011

An artist at work

Eigenlijk wilde ik 24 foto's gebruiken...maarre dat was echt teveel voor op een layout. Ik had jasper een tijdje gevolgd in de tuin terwijl hij aan het krijten was en heb ongeveer om de 30 seconden een foto gemaakt. Je ziet de tekening steeds groter worden.

Voor de titel "artist at work" heb ik een stempel twee keer over elkaar heen gebruikt. Eerst met blauw gestempeld, toen groen de randjes aangezet, de stempel zelf afgedekt en toen het titeltje met zwart erboven gestempeld. De papierlijn is summer days, volgens mij ook van echo park. Weer een vrolijke lijn. En wat een productieve week! ik heb 4 layouts gemaakt en met twee challenges mee gedaan.

1 opmerking:

  1. Wat een super LO!!! tja 24 is misschien inderdaad een beetje veel.. Maar zo is ie echt super!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je de moeite neemt om een bericht achter te laten.
daar ben ik erg blij mee, liefs Leonibg.