donderdag 21 april 2011

paaskaartjes van Patricia en Sanne

Deze kaart is gemaakt door ons buurmeisje Patricia. De kaart is gemaakt met geel cardstock van 12*6 inch. Een vel dessinpapier met kuikentjes. Daarop is aan twee kanten geborduurd.
De konijntjes komen uit een knipvel van Eline. De letters zijn gesneden met de slice elite basics 3 kaart. Ik ben helemaal trots op haar! wat een mooie kaart..

Deze kaart is gemaakt door mijn eigen dochter Sanne. Deze is gemaakt met roodroze cardstock van 12 * 6 inch, met twee vellen gemat en geborduurd. Hierop een ingekleurde magnolia stempel (echt mijn dochter...ze houdt ook zo van magnolia ;) ). Erachter een blauw gestippeld lintje. De tekst is hier handgeschreven met een copic fineliner op een stukje geel cardstock waarop een tekstcitaat is gestempeld. De kuikentjes gestempeld op aquarelpapier en geverfd met aquamarkers. Nou voor een kind van negen vind ik deze ook mooi gelukt!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat fijn dat je de moeite neemt om een bericht achter te laten.
daar ben ik erg blij mee, liefs Leonibg.