woensdag 20 april 2011

Hersenschudding

Jemig wat een week hebben we achter de rug. de hele week al twee slappe zieke kindjes in huis. Keelpijn, moe, beetje koorts... Net toen we dachten nou zijn ze weer beter aan het worden, hoor ik ineens een harde klap!
Jasper viel achterover van de trap, eerst een klap op een tree en toen op de vloer beneden. Gelukkig huilde hij meteen, maar zijn hoofd bloedde als een gek. Ik heb van een aantal foto's een layout gemaakt. Hij is er met een gelijmd hoofd en een milde hersenschudding vanaf gekomen gelukkig. De eerste 24 uur moesten we hem om de twee uur wakker maken. Ik was gesloopt! Deze layout heb ik eigenlijk heel simpel gehouden, 1 vel cardstock, 3 foto's, de titel is geknipt uit de oorkonde van de eerste hulp uit het JKZ. De bloedspetters zijn een beetje cru, maar moesten er op, het is glimmer mist auburn. De journaling is handgeschreven, steeds onderbroken door een rood geborduurd kruisje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat fijn dat je de moeite neemt om een bericht achter te laten.
daar ben ik erg blij mee, liefs Leonibg.