zaterdag 21 juli 2012

gefeliciteerd verhuisd

Dit keer geen challenge, maar wel magnolia ; )
Dit kaartje maakte ik voor angelique.
Ik scrap al jaren met haar via SBN.
Angelique, deze is voor jou en is onderweg naar je nieuwe huis.

Ik gebruikte de stempels:
magnolia mini tilda op scooter (summer 2012)
magnolia mini tilda met mand en bloemen (spring 2012)
magnolia zon (spring 2012)

Het woord verhuisd heb ik samengesteld uit losse stempelletters. de U ontbrak in mij eerste serie, dus ik heb een afwijkende u gebruikt uit een tweede serie. De kaart is een soort tent/trap kaart. Hij blijft uit zichzelf rechtop staan en is aan twee zijden te gebruiken. De tekst zette ik aan de binnenkant.

Dit zijn de copics die ik heb gebruikt om in te kleuren. Ik gebruik memento inkt en nicole verkooijen blending paper. Ik moet zeggen dat kleuren van mini tildas best een uitdaging is...


1 opmerking:

Wat fijn dat je de moeite neemt om een bericht achter te laten.
daar ben ik erg blij mee, liefs Leonibg.