zaterdag 22 oktober 2011

sbn challenge zigzag

Deze kaart heb ik speciaal gemaakt voor de nieuwe challenge bij SBN! Leuke challenge! Maak een kaart of een layout waarin duidelijk een zigzag patroon wordt gebruikt.

Deze kaart heb ik gemaakt met kraft en roze cardstock. Het papier met zigzag patroon is een "oudje". Het is uit de lijn Lucky van Basic Grey. Ik heb een stempel van magnolia gebruikt. Deze afdruk is ingekleurd met derwent potloden en geurloze terpentine. Het correspondentiekaartje van de afdruk is aangezet met rode stempelinkt. De vleugels en de bellen zijn aangezet met crystal stickles. In de linkeronderhoek heb ik twee blaadjes en vier roosjes bevestigd met glue dots. De steeltjes heb ik weggedraaid om een smal potlood.

Extra detail heb ik gelegd in de jurk van de afdruk. Ik heb op hetzelfde dessinpapier de stempel nogmaals afgedrukt. De jurk heb ik uitgeknipt en over de stempel heen bevestigd.

Ook zin gekregen in deze uitdaging? Meedoen kan tot a.s. dinsdag 25 oktober.

5 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan! Leuke achtergrond en het jurkje zo leuk gepaperpieced! Fijn dat je mee doet, Leoni!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leoni, leuk dat je weer meedoet! Wat een lieve kaart, leuk dat je het patroon ook in het jurkje laat terugkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepie! Je doet weer eens gezellig mee! Leuk zigzagje heb je gebruikt. Leuk dat aan beide zijden de puntjes naar buiten steken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh wat een mooi kaartje !! Leuk zigzag-patroon en dat jurkje heb je er zoooo schattig bijgemaakt ! Erg leuk dat je weer eens meegedaan hebt !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je de moeite neemt om een bericht achter te laten.
daar ben ik erg blij mee, liefs Leonibg.